31 July 2014

SELAMAT HARI RAYA

Alhamdulillah kerana diberikan kudrat untuk berpuasa penuh Ramadhan kali ini. Semoga ketemu lagi Ramadhan yang akan datang.






Semoga madrasah Ramadhan kali ini berjaya mentarbiahkan diri ini menjadi lebih baik dari sebelumnya dan terus istiqomah dalam bulan-bulan berikutnya seperti yang dipraktikkan semasa Ramadhan.

Selamat Hari Raya diucapkan kepada semua yang mengenali kami. Kiranya ada salah silap dan perkara-perkara yang mengguris hati, kami menyusun sepuluh jari memohon ampun. 


Cuma satu yang kami terkilan kerana tak dapat melakukan solat jenazah untuk seorang sahabat, Sdr Arwan Fazil,  yang telah kembali ke rahmatullah 2 hari sebelum hari raya. Allahyarham telah dibawa balik ke Kedah pada hari Jumaat. Tak sempat nak bertemu dengannya sebelum beliau berangkat ke kampungnya kerana  masih bertugas pada hari tersebut dan pada hari berikutnya kami hanya menerima berita kematiannya melalui posting di FB.  Terasa kehilangannya, seorang sahabat yang sama-sama memajukan Surau al-Mahdi sejak 2006. Semoga Allahyarham ditempatkanNya bersama-sama orang solehin. 

 Wallahu 'alam.

No comments:

Post a Comment